נשים משקיעות המון בטיפוח האישי שלהן ומוציאות המון כסף על קרמים שונים, שמבטיחים לשמור על העור צעיר, רענן וללא קמטים. אך בפועל, ההבטחות הללו לא בדיוק מתמששות ואם יש שינוי חיובי כלשהו, הרי שהשפעתו ניכרת לטווח הקצר אך לא לטווח הארוך.

בהתאם לכך, יצאו לאחרונה תוספי תזונה המשתייכים לתחום נוטרי- קוסמטיקה, המכילים מינרלים ווטמינים שמיטיבים עם מראה העור, הציפורניים והשיער והשפעתם ניכרת לטווח הארוך.

אחד מתוספי התזונה הללו הוא ביוסיל של חברת אלטמן. תוסף בעל רכיב פטנטי ייחודי, שנחקר מדעית והוכח כתורם משמעותית לטיפוח המראה. הוא מכיל סיליקון בתוספת של כולין.

biosilzuf-500x500120-500x5004

תוספי תזונה נוספים

אם הינכן סובלות מדלקות חוזרות בשתן, תוכלו לשאול ולהתייעץ עם הרופא או הרוקח לגבי מיצוי חמוציות, המכיל רכיבים עם תכונות ריפוי המפריעים לפעילות החיידקים ומסייעים בהעברת הדלקת.

במידה והינכן סובלות מתזונה לקויה וחוסר בויטמינים ומינרלים, תוכלו לקרוא פרטים על תוסף תזונה בשם מולטי ויטמין, המבוסס על פורמולה מיוחדת, שעשויה לסייע בהשלמת החוסרים.

מה צריך לדעת לפני שנוטלים תוספי תזונה?

שימו לב לקנות תוספי תזונה אך ורק של חברות מוכרות, עם סמל GMP המעיד על תנאי ייצור נאותים. התייעצו עם אנשי המקצוע או עם מוקד שירות הלקוחות. התייעצו גם עם רופא המשפחה לפני תחילת השימוש בתוסף. בדקו מחירים בחנויות טבע, רשתות פארם ובתי מרקחת, יכול להיות שתתקלו בהפרשים כספיים משמעותיים או במחירי מבצע מיוחדים.

 

המידע המצורף הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה התוויה.
במידה ויש בעיה רפואית כלשהי משימוש בתוסף, יש לפנות לרופא המטפל ולפעול לפי ההנחיות שלו.
אם הינכם חולים במחלות כרוניות ונוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

לפני רכישת המוצר יש לקרוא את האזהרות ותופעות הלוואי שלו.