תוסף תזונה מוסיף בריאות!

לכולנו חשוב לדאוג שנחיה לא רק חיים ארוכים אלא גם חיים בריאים ומלאי אנרגיה, תוסף תזונה זה המענה האולטימטיבי למגוון גילאים ומצבים גופניים, ובמגוון הסוגים השונים.

התזונה שלנו משפיעה ישירות ובעקיפין על איכות החיים שלנו, הוויטמינים הנדרשים לתפקוד גוף האדם תלוי בכך שהתפריט היומי שלנו יהיה מגוון ומורכב מכל אבות המזון, ולא רק אלא גם מכל סוגי צבעי הירקות השונים, בצורת ההגשה האידיאלית שלהם, אם זה בבישול, אידוי, בשייק או חיתוך חי, וכמובן במינונים המספקים ובתרכובת המדויקת. אבל, בחיים האמיתיים מי מאתנו יכול באמת עם יד על הלב יכול להבטיח תזונה יומיומית שכזאת? את המענה החיוני כל כך לגופנו ולנפשנו מספקים תוספי התזונה ייעודיים.

תוספי תזונה אצל נשים בהיריון – בהוראת הרופאים!

אחד מתוספי התזונה המפורסמים והנפוצים ביותר הוא החומצה הפולית והברזל. כיום, הרפואה ברחבי העולם ובפרט בישראל ממליצה לכל אישה בהיריון לצרוך את החומצה הפולית והברזל כבר ברגע תכנון ההיריון, על מנת שהעובר שייקלט, ייקלט בתנאים הטובים ביותר עבורו, וישמור על מערכת חיסונית בריאה וחזקה עבורו ועבור האם, ובנוסף התוסף מומלץ עבור מניעת מומים מולדים והתפתחות תקינה.

תינוקות, ילדים ופעוטות – לדאוג ליקר לנו מכל…

בגילאים אלו המוח מתפתח וזקוק לכל הוויטמינים, החלבונים, השומנים, הפחמימות והסיבים התזונתיים הנדרשים לו על מנת שיוכל לממש את מלוא הפוטנציאל ההתפתחותי שלו. הבעיה המרכזית עם גילאים אלו בפרט בישראל הוא הבררנות המולדת של ילדי ישראל, רבים מהם סולדים מרוב סוגי הירקות המזינים, צורכים הרבה יותר מידי סוכר ומלחים ומכונים לאכול רק אוכל מתועש. גם הורים לתפארת שמצליחים לשכנע ולחנך את ילדיהם לתזונה נכונה, לא יכולים באמת לבטוח שהילדים באמת מקבלים את כל מה שהם צריכים ובאופן המדויק של השילוב והתזמון הנכונים. במקרים אלו תוספי התזונה יהוו פתרון מהיר, יעיל וחכם לספק למוח ולמערכת החיסונית של הילדים את מלאי הוויטמינים לו הם זקוקים מידי יום.

נערים ונערות – לאלופים ולאלופות!

נערים מתגברים וגם נערות מתבגרות עמלים במודע ושלא במודע על התפתחות העצמות ומערכת השרירים שלהם, צמיחה תקינה מתחילה כמו עם ילדים גם בצריכה מדויקת של כל אבות המזון, והווטמינים הנדרשים. בגילאים אלו תוסף מזון מסוג חלבון ושומן נעשה פופולארי ויעיל מאוד בפרט בקרב הפעילים גופנית. וכן כמובן יש להם צורך רב בוויטמינים המשפיעים על הריכוז בשעות הלימודים המרובות.

וכמובן, אנשים בוגרים ומבוגרים בגיל השלישי צריכים לתחזק בשטף החיים את שלל המערכות החיוניות, לערנות גבוהה יותר, מערכת חיסונית בריאה, שיער חזק, עור מבריק וחיוני ועוד…

לצפייה במגוון תוספי תזונה בהנחות ענק ממיטב היצרנים, הקליקו כאן.