חולמים על מראה עור פנים זוהר ורענן? רוצים "לנצח" את גילכם הכרונולוגי וליהנות ממראה אסתטי ומטופח גם בגילאים מתקדמים? זה הזמן לדעת הכול על השילוב המנצח שבין תוספי תזונה לטיפולים אסתטיים כאלו ואחרים בדרך להשגת המראה עליו אתם חולמים.

מספר מילים על טיפולים אסתטיים

תחום הרפואה האסתטית מעמיד לרשותכם מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה שונים המיועדים לאזורי גוף שונים, החל מטיפולי פנים כגון טיפול הידרה דרמי וטיפולי פילינג, דרך טיפולים להרחקת שיער מיותר מאזורי גוף שונים ועד לטיפולים קוסמטיים המיושמים במסגרת הליכים כירורגיים כגון: ניתוחי אף, ניתוחי הגדלת/הקטנת חזה ועוד. טיפולים אלו ואחרים מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם להשיג את המראה עליו הוא חולם וכל זאת בהתאמה פרופורציונאלית למבנה גופו, תווי פניו וכדומה.

מספר מילים על תוספי תזונה

 

תוספי תזונה הם למעשה הגדרה רחבה למגוון רחב של תוספים שונים המיועדים לספק לגופינו את מרכיבי התזונה הנחוצים לכם ושאינם מסופקים לגופנו באמצעות מרכיבי המזון השונים אותם אנו צורכים. תוספים אלו כוללים בין היתר: ויטמינים, מינרלים, אנזימי עיכול, מינרלים וכדומה, כאשר שילובם בתפריט היומי שלנו יכול לסייע לנו לקבל את מרכיבי התזונה הנחוצים לשמירה מקסימאלית על בריאות גופינו ולתפקוד תקין של כלל מערכות הגוף.

השילוב בין תוספי תזונה לטיפולים אסתטיים

בגוף האדם, לכל ויטמין ומינרל תפקיד ייעודי משלו המשפיע באופן ישיר  על מצב בריאותנו הכללי ובאופן עקיף גם על מצבו של העור, השיער והמראה הכללי. לדוגמא: מחסור בויטמין b12 עלול להוביל לעייפות כרונית ללא כל סיבה דבר העלול להשפיע באופן ישיר על מצבו של העור. כמו כן, המחסור בויטמין זה עלול להתאפיין בנגעים שונים המופיעים על פני העור, כאשר הדרך היעילה ביותר להסרתן מתקיימת באמצעות צריכה מספקת של הויטמין באמצעות תוספי תזונה.

כפועל יוצא מכך, נטילת תוספי תזונה במקביל לטיפולים אסתטיים כאלו ואחרים אותם אתם מקיימים, הינה פעולה חיונית היכולה לסייע לכם לשמור על תוצאות הטיפול לאורך זמן ובכך ליהנות ממראה אסתטי נעים לעין, זוהר ורענן.

לסיכום, במידה וגם אתם עומדים לקיים טיפול אסתטי כזה או אחר, אנו ממליצים גם לכם לשלב לאורך תקופת הטיפול ולאחריה, תוספי תזונה כחלק מהתפריט היומי שלכם וזאת בהתאם לסוגי הויטמינים והמינרלים החסרים לגופכם. השילוב בין השניים יאשפר גם לכם ליהנות ממראה אסתטי מטופח ומרשים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שבחירת סוגי התוספים חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע העוסק ומתמחה בנושא.