אם שמעתם לא מעט פעמים את השם "מגה גלופלקס" ולא היה לכם מושג מה זה בדיוק ולמה הוא משמש ומי צריך אותו, המשיכו בקריאת הכתוב ותגלו. מגה גלופלקס הוא הוא תוסף תזונה ממשפחת המוצרים של חברת אלטמן. הוא מכיל הרכב של גלוקוזאמין וכונדרואיטין כאשר המטרה היא להקל על כאבי מפרקים ודלקות מפרקים.

למעשה הגלוקוזאמין וכונדרואיטין נמצאים באופן טבעי בגוף האדם, באזור הסחוסים ורקמות החיבור. ככל שהאדם מתבגר, היכולת של הגוף לייצר אותם הולכת ופוחתת. בעקבות כך, מתחיל תהליך של שחיקה שבעקבותיו אנשים מבוגרים סובלים מדלקות בסחוסים. על מנת להפחית עד כמה שניתן את הסבל, ייצרה חברת אלטמן מספר מוצרים בסדרת מגה גלופלקס.

מה ההבדל בין הסוגים השונים של מגה גלופלקס?

למעשה, ניתן למצוא שלושה מוצרים עם הבדלים שונים בסדרת מוצרי מגה גלופלקס. ננסה לפרט בקצרה על שלושת הסוגים:

מגה גלופלקס – מדובר על המוצר הוותיק בסדרה. הוא מכיל גלוקוזאמין וכונדרואיטין. כאשר לשני הרכיבים הללו הוסיפו גם ויטמין C ומנגן לשיפור הפעילות.

מגה גלופלקס עם MSM – למוצר זה, הוסיפו רכיב של מולקולת גופרית. היא נבחנה במחקרים שונים והראתה תועלת בעיקר כחומר אנטי דלקתי. בנוסף, היא נמצאה גם כמסייעת בהפחתה של סימפטומים הקשורים לדלקת פרקים.

מגה גלופלקס FAST – מוצר חדש ועדכני ביותר בסדרת מוצרי גלופלקס של חברת אלטמן. הוא מכיל הרכב של גלוקוזאמין ללא כונדרואיטין. מה שכן, הוא מכיל תוספת של תמצית צמח ה-Boswellia serrate (הידוע כמשמש לטיפול בדלקות פרקים, על פי הרפואה ההודית).

מה המינון המומלץ לסוגים השונים של מגה גלופלקס?

קודם כל, לפני שאתם מחליטים לנטול תוסף תזונה כלשהו, רצוי מאוד להתייעץ עם רופא המשפחה. ישנם אנשים הסובלים מבעיות רפואיות ומקבלים טיפול תרופתי ויכול להיות שאם ייקחו תוסף תזונה, הוא עשוי לגרום להם לבעיות נוספות. אם התייעצתם עם רופא המשפחה ועשיתם את הבדיקות הנדרשות, אז מומלץ לנטול את התוסף לפי המינון הנ"ל:

מגה גלופלקס: יש לקחת 3 כדורים ביום (בוקר, צהריים וערב), עדיף לקחת אותם עם האוכל

מגה גלופלקס עם MSM: יש לקחת 3 כדורים ביום (בוקר, צהריים וערב), עדיף לקחת אותם עם האוכל

מגה גלופלקס FAST: יש לקחת 2 כדורים ביום (אפשר גם בבת אחת), עדיף לקחת אותם עם האוכל