7 מאכלים שיסדרו לכם שיער בריא ויפה

אחד התהליכים הטבעיים שהגוף שלנו עובר, הוא איבוד שיער. כל זה התהליך הזה קורה בצורה מתונה, זה בריא עבורנו ואפשר להגיד שזה אפילו טבעי וכך צריך להיות. אם אתם סובלים ממצב קיצוני של נשירת שיער, חשוב קודם כל שלא תלחצו וכן תשקיעו מאמצים בחיפוש הגורם לאותה התופעה. את הטיפול, הרופא יתאים לכם בהתאם לצורך ולתופעה
ממנה אתם סובלים.
יש לא מעט גורמים לנשירת שיער בהם, תזונה לקויה, תורשה, חוסר איזון הורמונלי, מתח לחץ, הגיל ועוד. אגב, גם אם תאבדו ממשקל גופכם בצורה מהירה וקיצונית, גם אז תוכלו להוביל את עצמכם למצב של נשירת שיער. נשירה קיצונית, יכולה להצביע בקלות על בעיה בריאותית. זו יכולה להיות נפשית או פיזית. על כן, מומלץ להתייעץ עם הרופא או גורם מקצועי לפתרון הבעיה. בינתיים, נשמח לשתף אתכם במספר מזונות שתוכלו להוסיף לתפריט שלכם באופן יומיומי וכך למנוע נשירת שיער.

ברוקולי

הוא יכול לתרום רבות לבריאות השיער וזאת בגלל התכולה הגבוהה של הברזל הנמצא בו. ברזל הוא מינרל מאוד חשוב לשיער. אם יש רמות נמוכות של ברזל, יכול להיווצר בקלות מצב של נשירת שיער. בעזרת בדיקת דם, אפשר לגלות אם חסר ברזל בדם ולקבל את הטיפול המתאים באשר לנשירת השיער.

קיווי

פרי המכיל ויטמין C הידוע כמסייע בייצור קולגן בגוף. אותו הקולגן, מחזק את נימי הדם המזינים את השערות. מזונות נוספים שרצוי לצרוך ומכילים ויטמין C הם, תפוזים, פפאיה, תותים, פלפל אדום ועוד.

חומוס

אם תצרכו גרגירי חומוס, אתם תוכלו להגדיל את צריכת האבץ שלכם. זאת משום שהגרגירים הללו מכילים כמויות גדולות של אבץ. אותו אבץ משמש כמרכיב חיוני להגנת הקרקפת. אגב, אם יש לכם חוסר באבץ, אז סביר להניח שתסבלו מיובש בקרקפת וכמו כן מאובדן של שיער.

גרעיני חמנייה

בגרעינים אלה, יש כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים המסייעים לשמור על שיער בריא כמו, ביוטין. חוסר בביוטין, יכול לגרום לשינויים במבנה השערה. אותם שינויים יובילו לנשירת שיער.

גזר

הוא עשיר בבטא קרוטן. מדובר על חומר שהופך בגוף שלנו לויטמין A. ויטמין זה דרוש לתפקוד כל תאי הגוף. כמו כן, הויטמין הזה עוזר לייצר את השמנים המזינים את הקרקפת.

מלבד מאכלים, גם תוספים עשירים במגנזיום יכולים לסייע לשמירה על שיער בריא וטבעי

מלבד הקפדה על תזונה נכונה ועשירה במזונות שהוזכרו לעיל, ניתן גם להכניס לתפריט היומי תוספי מגנזיום. יש כל מיני תוספים בהם, מגנזיום UP, מגנוקס ועוד. כל אלה עשויים להגביר את כושר ספיגת המגנזיום בגוף. לפני שאתם רוכשים תוסף כזה, התייעצו עם רופא המשפחה.