כולנו היינו רוצים שהעור שלנו יישאר צעיר, מתוח ורענן לנצח. אבל בפועל, לא כך הדבר. הגיל שלנו משפיע על העור ובעקבות כך, הוא משתנה בהתאם. אז מה אפשר לעשות ואיך אפשר לשמור על פנים צעירות ובריאות גם כשמתבגרים? כל הטיפים בהמשך.

מוצרי אנטי איג'יינג'

בשוק המוצרים הללו, יש מגוון גדול, כאשר חלק נכבד מהמוצרים, עולה לא מעט כסף. כאן זוהי הזדמנות מצוינת לומר שלא דווקא מוצרים יוקרתיים, הם אלה שיהיו מוצלחים. יש לנסות גם את המוצרים הזולים. זאת משום שיכול להיות שדווקא הזולים יתנו תוצאות טובות יותר. על כן, תתחילו קודם מבדיקת המוצרים הזולים ועם הזמן, תוכלו גם לעבור למוצרים היותר יוקרתיים.

פעילות גופנית

שימו לב לא לקיים יותר מדי פעילות גופנית. זאת משום שפעילות כזאת בשילוב עם דיאטה, תגרום לכם להיות רזים. אם תהיו רזים מדי, הפנים שלכם יראו מבוגרות ומקומטות יותר. זאת משום שיהיה לכם פחות שומן בפנים. הדרך החכמה היא לעשות ספורט במינון וכמו כן לשמור על משקל בריא והכי חשוב – מאוזן.

נזקי השמש

גם כאשר אתם נמצאים בנהיגה, אתם חשופים לקרינת השמש. על כן, בכל פעם שאתם יוצאים בחוץ, נסו להקפיד על מריחת קרם הגנה. כך תגנו על העור שלכם ותמנעו קמטים ונזקים שעשויים להיגרם לכם בעקבות קרינת השמש.

מוצרים לטיפוח העור

אל תחליפו בתדירות גבוהה את מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שלכם. על מנת לבחון תוצאות של מוצר כזה או אחר, יש להשתמש בו לפחות 21 יום.

תוספי תזונה לטיפוח העור

אחד מבין תוספי התזונה המוכרים הוא ביוסיל של חברת אלטמן. מדובר על תוסף המכיל פורמולה בעלת פטנט בלעדי להזנה וטיפוח "מהפנים החוצה". לפני נטילת התוסף, התייעצו עם רופא המשפחה. כך תוכלו להיות בטוחים שהוא אינו מתנגש עם הפעילות הרפואית של תרופות אחרות שאתם נוטלים על בסיס קבוע.

שורה תחתונה

אם תיישמו את הטיפים שהוזכרו לעיל, תוכלו להיות  בטוחים שאתם שומרים על העור שלכם ועושים כל מה שאפשר, על מנת שהוא יהיה בריא ויישמר רענן. שיהיה בהצלחה!