תוספי תזונה הם קבוצה הכוללת ויטמינים, מינרלים וחומצות שמן. אלו מגיעים בדרך כלל מהמזון שלנו, מה שכן הם אינם נצרכים בכמויות מספקות. על כן, אפשר להשיג אותם ולהשלים את הצריכה, על ידי שימוש בתוספי תזונה. להלן מספר תוספי תזונה שמעבר לחשיבותם הרבה לבריאותנו, יש להם גם השפעה ניכרת על העור שלנו.

ליקופן

מדובר על פיגמט צמחי ונוגד צמחון, המופק ממיצוי עגבניות בשלות. עוצמתו ויעילותו כנוגד חמצון היא גדולה ביותר, זאת בהשוואה לויטמין E למשל. לליקופן יש השפעה גדולה על העור שלנו. הוא מגן מפני נזקי החמצון הנגרמים מקרני השמש. נטילת תוסף שמבוסס על ליקופן, הוא חיוני וחשוב בעיקר עבור אלו הממעטים באכילת עגבניות או כאלה שלא אוכלים אותן בכלל.

ויטמין C

אחד מנוגדי החמצון המרכזיים בגוף שלנו. אם יש חוסר בו, יש תופעות כמו, קריעה של העור ופגיעה ברקמות החיבור בגוף. בנוסף, יכול להיות גם מצב של פגיעה בייצור סיבי קולגן במידה ויש מחסור משמעותי בויטמין C בגוף. ניתן לצרוך מאכלים המכילים אותו כמו פירות הדר למשל וכמו כן רצוי גם לשלב צריכה של תוספי תזונה מתאימים המכילים אותו.

גלוקוז אמין

מדובר על חלבון סוכרי. הוא זה שמהווה את חומר הגלם ליצירת מולקולות קולגן ואלסטין. בזכות אותן המולקולות, העור שלנו מתוח ונשמרת בו רמת הלחות המתאימה. עם העלייה בגיל, ניתן להבחין בסימני ההזדקנות האופיינים של הפנים. על כן, יש לצרוך תוספים המבוססים על גלוקוז אמין וזאת על מנת לשמור על רמות ייצור תקינות של רקמות החיבור בעור שלנו.

ביוסיל

ביוסיל הוא תוסף לטיפוח העור, השיער והציפורניים. בזכות התוסף הזה, יש שיפור בחוזק של השערות, בעובי ובאלסטיות שלהן. בנוסף, יש גם שיפור בחוזק ובצמיחה של הציפורניים. התוסף מכיל קולגן, מה שמסייע לשמירה על רמות הקולגן בגוף. כאשר יש רמות נמוכות של קולגן בגוף, הרי שיהיו קמטים עמוקים בעור.

אומגה 3

חומצות שומן מסוג אומגה 3 נחשבות לנוגדות דלקות. יש להן השפעה חשובה ביותר על תהליכים הקשורים לדלקות עור. מעבר לכך, יש יתרון בצריכתן, שכן בזכות נטילה ממושכת של תוספי תזונה המכילים אותן, ניתן לראות עליה ברמות הלחות של העור והפחתה בתופעות של יובש.