במידה ואתם סובלים משיער דליל במיוחד, ישנן כמה דרכים לתקוף את הבעיה. רוב האוכלוסייה שסובלת משיער דליל תתחיל לרכוש כל מיני תכשירים ומשחות בבית המרקחת, אך לרוב לא משם תבוא הישועה. אחת הדרכים היעילות לשיפור בעיית התקרחות נעוצה דווקא בתזונה שלכם. חסרים של ויטמינים יכולים לגרום לדילול שיער באופן משמעותי. השיער כמו כל איבר אחר בגוף שלכם זקוק לוויטמינים על מנת לצמוח ולהראות בריא וחזק.

תוספי תזונה הינם אחת הדרכים היעילות לשיער מדולל ויש לגלות זאת באמצעות בדיקת דם פשוטה, שלאחריה תתייעצו עם הרופא המטפל שלכם, ובדקו אילו ויטמינים ותוספי תזונה חסרים לכם בגוף ואילו מאכלים מומלץ לכם להתחיל לצרוך. להלן כמה ויטמינים שחשובים למניעת מראה שיער דליל במיוחד, שיסייעו לו להראות מלא יותר ובריא למראה.

ברזל ואבץ – את אלה תוכלו למצוא בכל הקטניות המיובשות, גם בעוף ובשר, דגנים מלאים, אגוזים ועוד. מי שיש לו חוסר באלה עלול לסבול מנשירה של שיער. כמו כן, תוכלו לאכול טבליות של אבץ וברזל אם אין אתם אוכלים מספיק מהמאכלים שמכילים אותם.

ויטמין D-  ויטמין זה נמצא בפטריות, יש מחקרים שמראים שהוא תורם רבות לצמיחה של שיער. הוא זה שאחראי על חוזקו של הזקיק וגם מסייע בספיגה נאותה של סידן, שהוא כשלעצמו מינרל מהותי ביותר לצמיחה של שיער.  גם ויטמין D3 חשוב ביותר לשיער שלנו, הוא זה שאחראי על יצירת הקרטין, מה שמעניק לשיער את הרוך והרכות. כל קבוצת הקרטינים יהיו אחראים לכל השכבה החיצונית של הגוף שלנו כמו, הציפורניים, העור והשיער. גם חשיפה לשמש תעשיר את הגוף בוויטמין D, במזונות תמצאו אותו בדגים, בכבד, בגבינות ובחלב, תפוזים ודגנים.

חלבון – כמות גדולה של חלבון תסייע לשיער לצמוח מהר יותר. את החלבון תוכלו למצוא במאכלים רבים כמו בעוף, בשר, ביצים וגם במזונות מן הצומח.

השתלות שיער
אחרי כל זה, אם ניסיתם את כל הוויטמינים ותוספי התזונה ואתם סבורים שהתזונה שלכם נאותה, ואין שיפור במצב השיער שלכם, כנראה שהשלב הבא יהיה השתלות שיער. השתלות שיער בשיטה החדשה שהיא שיטה בטיחותית, שלא מותירה שום צלקות, סימנים ואין בה כל כאב, היא שיטה שמסייעת לבעיית התקרחות וניתן לעשות אותה אצל רופא מומחה שמכיר ומנוסה בתחום. היום יש גם השתלת שיער בחו"ל, שתוכלו לעשות לצד נסיעה של חופשה או נסיעת עסקים ולחזור עם מראה חדש ואטרקטיבי במיוחד.