כיצד תוכלי לשמור על מראה בריא ורענן של עור הפנים? הנה מספר טיפים שיסייעו לך:

דברים רבים משפיעים על העור שלנו: הזדקנות, עייפות, זיהום אוויר, יובש, תזונה וגורמים רבים נוספים. במאמר זה ריכזנו עבורכן מספר טיפים שיסייעו לשמור ולטפח את עור הפנים ולהשיג מראה נקי ורענן.

הטיפים שלנו:

קצב החיים היום הוא מהיר ולנשים רבות אין פנאי להתחיל למרוח מסכות וקרמים. באמצעות כמוסות כגון ביוסיל, אפשר לשפר את מראה הפנים ולהשיג מראה מטופח במינימום מאמץ. אולם, יש מספר טיפים נוספים שיעזרו לכל אישה לשמור על עור הפנים:

  • מים – למים יש תפקיד חשוב בשמירה על מראה העור. תאי העור, בדומה לתאים אחרים בגוף, מכילים אחוז גבוה של מים ולכן הקפדה על כמות שתיית מים מספקת ביום תסייע לטיפוח העור. בנוסף, מים מסייעים גם לחידוש תאים.
  • שינה – השינה נמצאה כתורמת לשמירה על מראה העור ולכן הקפדה על 6-8 שעות בלילה תסייע גם היא.
  • תזונה – גם לתזונה יש השפעה על מראה העור. הפחיתו את כמויות הסוכר, המלח והשמן והכניסו עוד ירקות ופירות לתפריט.
  • איפור – אם אתן מתאפרות, רכשו מוצרי איפור מאושרים לשימוש ואיכותיים. כלל חשוב: אל תתעצלו להסיר היטב את האיפור בסוף היום.
  • הרגלים ומוצרי טיפוח – רכשו לעצמכם הרגלים טובים כמו ניקוי יומי של העור ומריחת קרם לחות. לכל אישה יש עור שונה ולכן את המוצרים יש להתאים לפי סוג העור. אם אינך יודעת מה סוג העור שלך, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית. הרגל נוסף הוא ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית מנוסה. תכיפות הביקור תלויה במצב העור ובטיפול שהותאם, אך רצוי שכל אישה תקבע טיפול פנים לפחות אחת לשנה. את ההרגל האחרון אנו ממליצים לאמץ בחום, כי הוא ממריץ את הדם ומסייע למראה נקי ורענן של עור הפנים. הקדישו מספר דקות בכל יום לתרגילי יוגה ונשימות.

עצה נוספת: יש מוצרי טיפוח רבים שתוכלו להכין בבית וכדאי לברר לגביה אופן הכנתם, כמו: מסכת פילינג משיבולת שועל או שקדים גרוסים, מסכת ריענון מקליפות הדרים ויוגורט, פרוסות מלפפונים על העיניים ורעיונות רבים נוספים.

הקפדה על הרגלים נכונים ושימוש בטיפים שהוזכרו למעלה, יסייעו לכן בשמירה וטיפוח של עור הפנים.

 

lemon-906141_640