עור הפנים שלנו דורש טיפוח יומיומי. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה, מומלץ להיעזר במספר טיפים – אלו יעזרו לנו להבין ולדעת כיצד נוכל לשמור על עור הפנים שלנו נקי ומטופח וגם ילמדו אותנו על כמה מסיכות ביתיות שאפשר להכין בקלות ולשים על עור הפנים. אלו רק יתרמו ויזינו אותו בצורה הטבעית הטובה ביותר. אז בואו נתחיל מכמה טיפים בסיסיים:

לזהות את סוג העור שלנו – מה הכוונה? לא כל קרם פנים מתאים לכל סוג עור. על כן, גם אם ראיתם קרמים במחיר זול או שאמא או חברה רצו לתת לכם בחינם, דעו שעדיף לכם לא לקחת. היות וכל עור פנים דורש טיפול שונה. רצוי לאבחן את סוג העור ולאחר מכן, לרכוש את התכשירים המתאימים לו.

לחיים, סנטר, מצח ומה עם הצוואר? אנו מורחים את כל הפנים שלנו ושוכחים למרוח גם את הצוואר. הרי הוא זה שמחזיק את כל הפנים שלנו וגם החלק הזה ממש בדיוק כמו שאר החלקים בפנים שלנו, זקוק ללחות. זאת תאפשר לו גמישות ועם הזמן גם תאט את הקמטים העתידיים. אז מהיום, אל תמרחו קרם לחות רק על הפנים, אלא גם על הצוואר.

glass-3141865_640

מטליות להסרת איפור – לא מומלץ ללכת לישון עם איפור. הוא יכול להרוס את עור הפנים. על כן, מומלץ לרכוש מטליות עדינות להסרת איפור ולהשתמש בהן במידת הצורך. כך שלפני שהולכים לישון, מסירים איתן את האיפור, שוטפים את הפנים ומייבשים בעדינות. כך תבטיחו לעצמכן שתמנעו מנזקי איפור עתידיים, שעשויים להשפיע על עור הפנים שלכן.

פילינג ביתי – ניתן להכין בבית, כאשר העיקרון  הוא לשלב בין חומרים גרגיריים לבין חומרים נוזליים ומאחדים. דוגמה לפילינג שאפשר להכין בבית בקלות: יש לערבב כף שמן זית, כף סוכר, כף מיץ לימון ומעט דבש. יש למרוח על הפנים ולשפשף מעט.

תוספי תזונה – קיימים גם תוספים לשמירה וטיפוח עור הפנים. אחד מהם הוא תוסף תזונה בשם ביוסיל. הוא מכיל צלולוז, כולין כלוריד, מים, סיליקה ועם רכיב פטנטי שנחקר מדעית ונמצא תורם לטיפוח.

תרגילי כושר לפנים – שלבו גם תרגילים הכוללים עיסויים עם האצבעות על אזור המצח, אזור העיניים, הלחיים והפה. אלו יכולים להשאיר את העור שלכם מתוח ורענן.

שימוש בקרם הגנה – על מנת לשמור על עור הפנים, יש למרוח קרם הגנה לא רק בקיץ, אלא גם בחורף. כיום, כמעט כל קרם לחות ומייק אפ מכילים מקדם הגנה. כך שלא צריך גם למרוח קרם הגנה בנוסף.