חשיבות טיפוח העור כבר מגיל צעיר

תסכימו איתנו שכנשים צעירות בגילאי 20 עד 30, אנו מקפידות להיראות הכי טוב שאנו יכולות. אנחנו משקיעים בלבוש שלנו, באיפור ובכלל בכל ההופעה החיצונית. אלו השנים הכי יפות שלנו. בגדול, הפריחה שלנו מסתיימת בשנות ההתבגרות שלנו ומי מאיתנו בכלל חושבת על קמטים עתידיים.. מה שקורה בפועל, הוא שאנחנו שוכחות לטפח את עור הפנים ולעיתים אפילו מזניחות אותו. ברגע שהעור מוזנח, מתחילים לצוץ לא מעט נזקים. על כן, יש להימנע מהזנחה ולהקפיד על תזונה נכונה ועל שגרת טיפוח קבועה.

הגורמים העיקריים לנזקי עור

כאשר מדובר על גיל שהינו מעבר לגיל 30, הגורמים המרכזיים לנזקי העור הם חשיפה לשמש וגנטיקה. יש מה לעשות בנושא, שכן רצוי שלא להיחשף לשמש בצורה מרובה וכמו כן חשוב מאוד גם להקפיד על תזונה מאוזנת. בנוגע לטיפול בגנטיקה, הדבר לא פשוט. מה שכן, גם כאן אפשר לעשות משהו עם שגרת הטיפוח המתאימה.

להתחיל מוקדם

שימו לב, לקראת גיל 25, הגוף שלכן מתחיל להאט את ייצור הקולגן. מדובר על חלבון מבני שאחראי יחד עם חלבון נוסף בשם אלסטין, לנראות העור שלנו. בגיל 25, עדיין תוכלו להשפיע על מצבו העתידי של העור שלכם. כל זה תלוי בשגרת הטיפוח שתבחרו לאמץ. מדובר על מלחמה נגד הגנים. נכון, נזק שנעשה כבר אי אפשר לתקן וקמטים לצערנו לא ניתן להעלים לחלוטין, אבל כן ניתן לטפח את העור כך שבעתיד הוא יהיה אלסטי ומטופח.

שגרת טיפוח

ראשית תוכלו להשתמש בתוספי תזונה המיועדים לכל הקשור לטיפוח העור. אחד מהם הוא ביוסיל, תוכלו לקרוא עליו בהרחבה כאן. חשוב מאוד גם להימנע מעישון, להקפיד על הגנה מפני השמש ולהסיר את האיפור כמו שצריך. יש גם להשתמש בשטיפות פנים וקרמים שמבוססים על חומצות ורטינול וויטמינים כמו E ו-C.

שורה תחתונה

אל תוותרו על טיפוח העור שלכן. חשוב מאוד להתחיל שגרת טיפוח כבר בגיל צעיר. כך תהיו בטוחות שהעור יהיה בעל מראה קורן וזוהר גם בעתיד.