למגנזיום בגוף, יש יתרונות גדולים וחשובים בהם, סיוע למערכת השרירים והעצבים, שמירה על קצב לב תקין ועל לחץ דם נורמלי, וויסות רמות הסוכר בדם, שמירה על העצמות ועוד. למעשה, המגנזיום, משתתף פעיל בכ-300 תהליכים שיש בגופינו.

לחץ דם

תפקידו של המגנזיום הוא בהרחבה וויסות של כלי דם. הוא עשוי להפחית את הסיכוי לקבל שבץ ובקרב מחקרים, נמצא שחולי לב עם רמות מגנזיום גבוהות בגופם, סובלים פחות מהפרעות בקצב ליבם.

אוסטאופורוזיס

מדובר על מחלת שלד, לה יש כמה מאפיינים בהם, ירידה בחוזק העצם וסיכוי גדול יותר לשברים בעצמות. אם יש בגופכם, רמה נמוכה של מגנזיום, עולה הסיכוי שבגיל המעבר, תסבלו מן המחלה הזאת.

סוכרת

מחלה המתאפיינת בריכוז גבוה של גלוקוז (סוכר) בדם. המגנזיום מסייע רבות בתהליך חילוף החומרים של הפחמימות בגוף והוא מסייע גם לפעילות תקינה של הורמון האינסולין (שעוזר בשמירה על איזון מטבולי בגוף).

עיכול

המגנזיום יכול לתרום בכל הקשור להפרעות עיכול, שכן הוא מסייע להרפיית השרירים הטבעתיים.

הפגת מתחים

אם ביצעתם אימון גופני או שהשרירים בגופכם היו תפוסים בגלל סטרס ולחץ נפשי, המגנזיום יכול לעזור לכם ולשחרר את השרירים המכווצים. מעבר לכך, הוא גם מסייע אם הנכם סובלים ממיגרנות.

חוסר במגנזיום

לא ניתן לבדוק חוסר על ידי ביצוע בדיקת דם. מה שכן, מומלץ כן לתת חשיבות ולבקר אצל הרופא, אם מופיעים סימנים כמו, אובדן תאבון, חולשה, עייפות, שינויים פסיכולוגים, הפרעות בשיווי משקל ועוד.

מאילו מזונות ניתן לקבל מגנזיום?

אפשר לצרוך בזיליקום, פטרוזיליה, תרד, אגוזים, שקדים, מוצרי סויה, אבוקדו, בננות ועוד. מוצרים שהינם דלים במגנזיום הינם, קמח לבן, מוצרי חלב ועוד.

 

לצפייה בתוספי תזונה המכילים מגנזיום כמו, מגנזיום UP, הקליקו כאן.