אם אתם רוצים לשמור על אורח חיים בריא, שלבו פעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע, הימנעו ממאכלים עתירי שומן וסוכר, הרבו בשתיית מים ונסו להפחית לחצים ומתחים כמה שרק אפשר.

נשמח לחלוק איתכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא, המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות מה הם וכיצד ליישם אותם בפועל.

טיפ מספר 1 – הקפידו לאכול מזון בריא

מומלץ שתעבדו על הרגלי האכילה שלכם ותזינו את הגוף במזון שאינו רווי בשומנים, סוכרים ומלחים. אם אינכם מצליחים לבנות לעצמכם תפריט כזה, מומלץ לקחת ייעוץ מקצועי, כך שיותאם לכם תפריט שיהיה על פי המאפיינים האישיים שלכם בהם, גיל, משקל,מין, היסטוריה רפואית.

טיפ מספר 2 – הקפידו על פעילות גופנית

רובנו לא מורגלים לעשות ספורט והדבר עשוי רק לפגוע בגופינו. מומלץ לבצע פעילות כגון, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים ואפילו שחייה. ביחרו לכם פעילות שאתם אוהבים ומתחברים אליה ובצעו אותה לפחות פעמיים בשבוע. זו תסייע לכם להורדה במשקל וגם לחיטוב הגוף וחיזוק המערכות בו.

טיפ מספר 3 – הקפידו על צריכת סיבים תזונתיים

הם גם מסייעים לתחושת שובע וגם חיוניים לתפקוד של המערכות בגוף. תוכלו לצרוך אותם באמצעות פירות, ירקות, אגוזים ומאכלים שונים או על ידי תוספי תזונה.

לצפייה בתוספי תזונה שונים הנמכרים בחנות, כגון: מגה גלופלקס, אלספה מקס, מגנזיום UP, ביוסיל, נוסטרול ותוספי תזונה נוספים, השתמשו בתיבת חיפוש מוצרים, הנמצאת מעליכם וכתבו את שם התוסף.

טיפ מספר 4 – הקפידו על שינה בריאה

מומלץ לישון 6-8 שעות, בהתאם למה שהגוף שלכם צריך. זאת על מנת לתת לו להתאושש ולנוח מכל מה שעבר עליו, במהלך היום.

טיפ מספר 5 – טיפול בלחץ ומתח נפשי

על מנת להפיג אותם, נסו להתעסק בתחביבים או דברים שאתם אוהבים לעשות, נסו ליזום מפגשים חברתיים, לבצע שינוי אווירה, לקחת חופשה ועוד. מספיק שתיישמו רק דבר אחד מאלה ואתם כבר תרגישו הקלה ברמות הלחץ והמתח.

טיפ מספר 6 – ארוחות מסודרות

מומלץ לאכול בזמנים קבועים ביום, 3-5 ארוחות. פנו לייעוץ בנושא ותוכלו לדעת איזו תוכנית מתאימה לכם, בהתאם כמובן למאפיינים האישיים שלכם.