אנו חיים בתקופה של שפע, שמתבטאת כמעט בכל התחומים ובפרט בתחום התזונה. העומס והלחץ היומיומי, אינם מאפשרים לנו לשמור על אורח חיים בריא, גם אם נרצה בכך. בהתאם לכך, אנו חווים מצבים של המתבטאים באכילת יתר, מה שגורם להשמנה ולמשקל עודף. המצבים הללו, גורמים לנו להתחיל דיאטות ולהתעסק במשקל שלנו. חלקנו מצליחים להוריד את המשקל ולשמור עליו לאורך זמן. מנגד, חלקנו השני, אינו מצליח. על כן, מומלץ ליישם טיפים שיעזרו לנו לרזות וגם לשמור על אורח חיים בריא.

טיפול הוליסטי

באמצעות תטא הילינג, שיטה שפיתחה ויאנה סטייבל, ניתן להטמיע בתת המודע שלנו רגשות הקשורים לאמונה, ביטחון וקבלה. כל אלה, יעזרו לנו לתהליך ההרזיה ואף יסייעו לנו לשמירה על אורח חיים בריא. מומלץ לנסות סדרת טיפולים כזאת ולבחון את ההשפעה.

שימוש בתמציות פרחי באך

תמציות טבעיות המסייעות לטיפול בחוסר איזון בגוף ובלחץ. יתרה מזאת, ניתן גם להשתמש בהן במידה ונמצאים בתהליך של דיאטה או אפילו עבור אורח חיים בריא. הן מתאימות למבוגרים וילדים. קיים מגוון של תמציות הנרקחות באופן מותאם אישית.

מזונות מומלצים

כדאי להרבות באכילת מזונות ירוקים כמו, פטרוזיליה, סלרי ושמיר, המסייעים להפרשות של עודף נוזלים מהגוף. מעבר לכך, על מנת לשפר את תהליך חילוף החומרים בגוף, יש לצרוך מזונות כמו, כוסברה, שום, אשכוליות. ניתן גם לצרוך שומנים בריאים מהצומח (יש לשים לב לכמויות), כמו, אבוקדו, שמן זית, טחינה ועוד.

צריכת ויטמינים ותוספי תזונה

תוכלו להוסיף אותם לתפריט היומיומי שלכם. התייעצו עם איש מקצוע לפני נטילתם. קיימים כיום, מגוון של תוספי תזונה וויטמינים, המסייעים לטיפול בבעיות שונות כמו עודף כולסטרול, טיפוח עור, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

הרבו בשתיית מים

הימנעו משתיית מיצים ממותקים. נסו להחליף אותם בשתיית מים, המסייעת להיפטר מעודפי שומן, מתוצרי הלוואי של חילוף החומרים ותורמת לתהליך של ניקוי רעלים בגוף.

ספורט

על מנת להרזות וגם לשמור על גוף בריא, יש לבצע ספורט לפחות פעמיים-שלוש בשבוע. בחרו לכם את הספורט שאתם אוהבים והתמידו בעשייתו. זה יכול להיות, שחייה, ריצה, הליכה, משחק טניס, משחק כדורסל ועוד. יש מגוון גדול של פעילויות ספורט שתוכלו לעשות וגם להנות מהן.

שורה תחתונה

זכרו שאף פעם לא מאוחר לבצע שינוי באורח החיים שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא כוח רצון והתמדה. שלבו את אכילת המזונות לצד פעולות פיזיות ורגשיות שהוזכרו לעיל והרי יצרתם לכם שיפור משמעותי באורח החיים שלכם.