הגוף שלנו הוא הדבר הכי חשוב עבורנו. אם לא נדאג לו ונשמור עליו, הרי שאנו עשויים לסבול מבעיות ומחלות שונות.
שמירה על הגוף מתחילה בראש ובראשונה מתזונה נכונה.
המשיכו בקריאת המאמר ותגלו טיפים מנצחים לשמירה על תזונת ובריאות הגוף.

סוג המזון

גוונו ככל האפשר בסוג המזון אותו אתם צורכים. הרבו באכילת פירות וירקות, אגוזים, לחמים מדגנים מלאים, שעשירים בויטמינים, סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וחומרים נוספים, שרק יתרמו לבריאות הגוף שלכם ולחוזקו. נסו להימנע ממשקאות מתוקים ומזונות עשירים בסוכר והמעיטו בצריכת מלח ומאכלים המכילים כמויות גדולות של נתרן.

אכילה בצורה מסודרת

ההמלצה היא לאכול בשעות קבועות ובצורה מסודרת, עד כמה שניתן. כך תרגילו את גופכם לשגרת אוכל ובהתאם לכך הוא יהיה מאוזן בצורה טובה יותר. הקפידו לאכול 3 פעמים ביום: בוקר, צהריים וערב. כאשר אתם אוכלים, הקפידו לא לעשות זאת בעמידה, אלא בישיבה וללא גירויים כמו טלויזיה או מחשב. כדאי לאכול עד שאתם מרגישים תחושת שובע ולא מעבר, זאת משום שלאחר מכן, אתם תרגישו מלאים מדי ועייפים.

פעילות גופנית

נסו לבצע במהלך היום, פעילות גופנית כלשהי. אם לא יוצא לכם, קבעו לכם ימים קבועים בהם אתם יוצאים להליכה, ריצה, שחייה או כל פעילות אחרת שעושה לכם טוב. כך תוכלו לשחרר את הגופים ממצבי לחץ ומתח.

בדיקות דם

הקפידו מדי חצי שנה לבצע בדיקות דם. כך תוכלו לדעת מהם החוסרים בגוף שלכם ולהשלים אותם על ידי מזון או שימוש בתוספי תזונה שונים.

 

לצפייה בתוספי התזונה שלנו, רשמו את שם התוסף בתיבת החיפוש המופיעה בחלק העליון של הדף או הקליקו על אחד מהם המופיע בקטגוריית המוצרים הנמצאת בתחתית הדף.

אנו מוכרים מגוון גדול של תוספים בהם: מגה גלופלקס, ביוסיל, נוסטרול, אלספה מקס, מגנזיום UP ועוד.