תרופת הפלא של הטבע – הרימון

הרי זה ידוע כבר שנים רבות שהרימון טוב לנו לבריאות. אפשר להשתמש בקליפות הרימון לעצירת דימום מפצעים ואפשר גם להשתמש במיץ הרימון לטיפול בבעיות עיכול ומעיים. אין ספק שהרימון הוא תרופת פלא ולכל חלק שלו יש סגולות רפואיות – החל מהקליפה, הגרגירים ולבסוף המיץ עצמו.

רימון טוב ללב

הרימון יכול להטיב עם כלי הדם ובפרט עם הלב. אם נשתה מדי יום כוס מיץ רימונים, נוכל לחזק את פעולת הלב וגם לשפר מצבים של טרשת עורקים.

נוגד חימצון

פרי הרימון עצמו וכמו כן הקליפה שלו מכילים חומרים פעילים בשם טנינים-פוליפנולים. החומרים הללו עוברים תהליך בגוף ובזכות אותו התהליך הם הופכים לחומצה אלגית. אותה החומצה מהווה נוגד חימצון חזק במיוחד. מעבר לכך, הרימון עצמו עשיר בפלבנואידים. אותם פלבנואידים מחזקים משמעותית את מערכת החיסון והם יכולים למנוע גם מחלות כמו סרטן הערמונית, סרטון העור ועוד.

רימון לשמירה על הפה והחניכיים

על פי מחקרים שנערכו בארצות הברית, התגלה כי לאחר שהמשתתפים השתמשו במי פה המכילים רימונים, חלה ירידה משמעותית במספר המזהמים שנמצאו בפה. כל זאת כמובן תודות לנוגדי החמצון שיש ברימון. בזכות נוגדי החמצון האלה, יש עיכוב של זני חיידקים שמזיקים לפה ולחניכיים.

רימון לגרון כואב

הידעתם שהרימון עשיר בויטמין C? מלבד זאת הוא גם עשיר בחומצת שומן. השילוב של אלה גורם לרימון להיות בעלת יכולת אנטי חיידקית חזקה ביותר. אם אתם סובלים מכאבי גרון, נסו לגרגר מיצוי של רימונים. הדבר עשוי לסייע לכם להרגיש הרבה יותר טוב.

ברזל

במיץ הרימונים יש ריכוז גבוה של ברזל. אותו ברזל נספג בקלות בגוף ומומלץ לשתות מיץ רימונים, במיוחד לנשים בהריון, לנשים אחרי לידה וכמו כן לאנשים הסובלים מאנמיה.

רימון טוב למערכת העיכול

הקליפה של הרימון יכולה לקטול תולעים, אמבות וטפילים, הנמצאים במערכת העיכול. ניתן גם לחלוט את הקליפה ולשתות את הנוזל. הדבר יעיל ביותר עבור טיפול בטחורים.

איך תהנו מהרימון?

את הרימון תוכלו לצרוך בכל מיני דרכים בהן: אכילת הגרגירים שלו והוספתם לסלטים ותבשילים, שתייה של מיץ רימונים או יין רימונים, שימוש ברכז של רימונים במטבח וחליטה של קליפות רימונים ושתיית הנוזל.

רכישת תוספי תזונה המכילים תמצית רימונים

אצלנו בטבע כל רמת גן, תוכלו למצוא מגוון גדול של תוספי תזונה ממיטב היצרנים. לצפייה בתוספי תזונה המכילים תמצית רימונים ועשירים בנוגדי חמצון ובמוצרים המכילים רימונים, הקליקו כאן.
יש לכם שאלות על תוספי התזונה שלנו? חייגו כעת: 03-673-1635 ונשמח לסייע בבחירת התוסף המתאים.