אורח החיים המודרני הוא מאתגר מאוד והוא גובה מאתנו מחיר לא פשוט מבחינה בריאותית. אחת הדרכים לשפר את איכות החיים שלנו היא לעבור לתזונה טבעית שמותאמת אישית לגוף שלנו ולמאפיינים המיוחדים שלו. תזונה שיכולה להיות מיטבית עבורנו לא תהיה טובה עבור החבר הכי טוב שלנו או עבור בן או בת הזוג שלנו. באמצעות התאמה אישית של תזונה לאורח החיים שלנו ולמאפיינים האישיים שלנו אנחנו יכולים להיות בריאים יותר. תזונה זו יכולה לכלול צמחי מרפא או צריכה של תוספי תזונה. חשוב מאוד להיות מודעים להבדל בין תוספי מזון ובין תוספי תזונה. תוספי התזונה משמשים פעמים רבות כאמצעי טיפול יעיל בנטורופתיה.

איך נטורופת יכול לבנות לנו תפריט דיאטה מותאם אישית?

נטורופת יכול לבנות לנו תפריט דיאטה מותאמת אישית. נטורופתים רבים מטפלים במסגרת של קליניקה אישית, כאשר רבים מהם בוחרים לא לעבוד בקליניקה קבועה אלא להשכיר חדרי טיפול לפי הצורך. קליניקה להשכרה לפי שעה או ססיות מאפשרת למטפלים נטורופתים רבים להעניק טיפול טוב יותר למטופלים שלהם. חשוב לומר שבטיפולים נטורופתיים עושים פעמים רבות שימוש בתוספי תזונה ייחודים המכילים חומרים שונים כמו למשל: אבץ, אומגה שלוש, כורכום, תה ירוק, ויטמין סי, ויטמין די ועוד. תוספים אלו יכולים להוות טיפול טבעי יעיל מאוד לשלל בעיות בריאות כמו הפרעות במחזור החודשי אצל נשים, דלקות מפרקים כרוניות או מחלות לב וסוכרת.

על היתרונות של תזונה טבעית ומותאמת אישית לעומת תזונה של מזון תעשייתי

ישנם יתרונות רבים לתזונה טבעית אשר מותאמת אישית לעומת תזונה של מזון תעשייתי. הנטורופתיה דוגלת בכך שעלינו לאכול מזון טבעי שמותאם למערכת העיכול שלנו ולמצב הפיזיולוגי שלנו. לפי עקרונות אלו אכילת מזון מועבד כמו למשל בשר מעובד, אוכל מוכן כמו מנות חמות או מזון מוקפא יכולים ליצור אצלנו בעיות בריאות רבות. חשוב לציין שכיום גם הרפואה המערבית דוגלת בעקרונות אלו. פעמים רבות רופא המשפחה שלנו יכול להפנות אותנו לטיפול אצל נטורופת על מנת שנתגבר על מצבים של לחץ דם גבוה או הישנות של מחלות דלקתיות בגוף. נטורופת יכול פעמים רבות להתאים את התזונה שלנו למצב הבריאותי שלנו בעזרת המלצה על איזה תוספי תזונה כדאי לנו לקחת. מתן תשומת לב לתזונה שלנו יכול לסייע לנו להיות בריאים יותר בטווח הארוך.