צריכה גבוהה של מזונות אשר מכילים כולסטרול עלולה להגביר באופן ניכר את הסיכון להתקף לב, טרשת עורקים, שבץ ומחלות רבות נוספות. לאור זאת חשוב להיות עם היד על הדופק ולוודא כי לא צורכים יותר מידי כולסטרול רע ממזונות שצורכים מידי יום.

 

שומן רווי – כדאי להיזהר ממנו

 

במוצרים מן החי ישנו שומן אשר נקרא שומן רווי וצריכה שלו בכמויות גדולות לא מטיבה עם הגוף כלל וכלל. לאור זאת כדאי לוודא כי השומן הזה לא מהווה יותר מ – 10 אחוזים מהצריכה היומית. כך בעצם יהיה ניתן להבטיח שהסיכוי לנזקים לגוף יהיה הרבה יותר נמוך בסופו של דבר. כמו כן, שימו לב כי ההמלצה הכללית היא לצרוך עד כ – 300 מ״ג של כולסטרול ליום.

 

שומן טראנס – אסור לגעת בו

 

השומן הבעייתי ביותר שמקורו בצומח. מדובר בשומן מאוד מעובד אשר ידוע כמסייע להיווצרותן של מגוון עצום של מחלות שונות. כדאי מאוד להימנע ממנו ככל הניתן וזאת על מנת לא להביא לסתימה של העורקים בגוף וכתוצאה מכך לשלל בעיות חמורות. הרי בוודאי תרצו להיות בטוחים כי הגוף שלכם הולך בכיוון הנכון ואיננו סובל מסתימה של העורקים.

 

הגוף מייצר כולסטרול גם בעצמו

 

בערך כ – 70 אחוזים מן הכולסטרול מיוצרים על ידי הגוף עצמו והשאר מגיע מבחוץ. בכל אופן, כדאי להיות תמיד עם היד על הדופק ולוודא כי לא צורכים הרבה מזונות בעייתיים ומעבר למומלץ. ישנם כאלה עם נטייה לייצור מוגבר של כולסטרול באופן טבעי ואותם אנשים צפויים להיות בסיכון הרבה יותר גבוה. לאור זאת אנו ממליצים לכם לצרוך תוספים אשר יוכלו לסייע לכם עם הורדה של רמות הכולסטרול הרע הגוף ובכך להוריד את הסיכון שלכם למחלות שונות באופן ניכר.

 

אלו מכם שיבחרו באופציה הזו יכולים להיות בטוחים כי התועלת שלה תהיה יוצאת דופן. אז שימו לב כי אתם בוחרים נכונה וזאת כאשר אינכם מחכים עם העניין יתר על המידה. התחילו לצרוך בהקדם האפשרי את התוספים הרלוונטיים וזאת על מנת להביא לכדי תועלת אמתית ומאוד משמעותית בכל הנוגע למצב הבריאותי שלכם.

 

לצפייה בתוסף נוסטרול המסייע להורדת כולסטרול, לחצו כאן. לפני שימוש בתוסף, התייעצו קודם כל עם רופא המשפחה.