במאמר זה, נביא מספר מאכלים המסייעים בהפחתת הכולסטרול. אכילת המאכלים הללו בשילוב תזונה נכונה וספורט, הם שאמורים להביא לתוצאות טובות בכל הקשור להפחתת הכולסטרול בגוף שלנו. רוצים לגלות מהם אותם מאכלים? המשיכו בקריאת המאמר.

אגוזים

על פי מחקרים שפורסמו, נמצא שאנשים שאכלו כמו מסוימת של אגוזי מלך, שישה ימים בשבוע לתקופה של חודש ימים, הצליחו להוריד את רמת הכולסטרול הכללית בגוף וגם את הכולסטרול ה”רע” בגוף בכמה אחוזים.

שיבולת שועל

אם תנסו לשנות את ארוחת הבוקר שלכם לארוחה הכוללת מנת שיבולת שועל, תוכלו להפחית את רמות הכולסטרול ה”רע” בגוף בכמה אחוזים. חשוב לעשות זאת לפחות למשך חודש ימים, על מנת לבחון תוצאות. מדוע שיבולת שועל? מפני שהיא מכילה בטא גלוקן, הידוע בספיגת הכולסטרול ה”רע” המופרש על ידי הגוף שלנו.

יין אדום

הידעתם שהענבים שמהם עושים את היין, עשירים בסיבים ומשמעותיים מאוד להורדת הכולסטרול בגוף? אז יש לכם סיבה נוספת ומצוינת לשתות יין אדום.

מאכלים המכילים סויה

רמות השומן הרווי שיש בסויה הן נמוכות ובשל כך הסויה גם מסייעת להורדת הכולסטרול בגוף. מעבר לכך, גם החלבונים שיש בסויה יכולים להשפיע על הגוף ולהסדיר בו את רמות הכולסטרול. כך שמומלץ ורצוי לשלב בתפריט שלכם גם מוצרי סויה.

תה

הוא עשיר בנוגדי חמצון וגם מצוין למי שסובל מרמות כולסטרול גבוהות. למעשה, על פי מחקרים, התה השחור הוכח כמפחית שומנים בדם ואף כמסייע להפחתת מחלות לב.

שורה תחתונה

נסו לשלב את המאכלים הללו בתזונה היומיומית שלכם. כמובן שגם אם תוסיפו קצת ספורט, הדבר עוד יותר יסייע לכם להפחתה ברמות הכולסטרול. ניתן גם לשקול לשימוש בתוספי תזונה מתאימים כמו למשל: נוסטרול. מדובר על תוסף תזונה של חברת אלטמן להורדת הכולסטרול בגוף. לפני השימוש בתוסף, יש להתייעץ עם רופא המשפחה.