יש יתרון בלהגיע לגיל השלישי, זה הגיל שבו הכל מתחיל. מה הכוונה? סוף סוף יש זמן לפעילות גופנית, לטיולים, ללימודים, לתחביבים ועוד. בעצם יש המון זמן פנוי, למה שלא היה אפשר לעשות מקודם או מה שנמנע מאיתנו עקב אילוצים כמו עבודה, ילדים ובכלל שגרה יומיומית עמוסה.

בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי שבא לידי ביטוי בעלייה בתוחלת החיים. אנחנו מבינים היום יותר מתמיד שעלינו לשמור על הבריאות של הגוף שלנו ולעשות פעילות גופנית, להימנע מעישון, לקחת תרופות ותוספי תזונה מתאימים ולשמור על התזונה שלנו.

איך אפשר לעבור את גיל המעבר בהצלחה?

אם נכנסתם לגיל המעבר, הסימן הראשון לכך יהיה הופעה של גלי חום. תוכלו להקל על הגלים הללו על ידי תכשירי סויה המכילים איזופלאבונים.

מעבר לכך, גיל המעבר מאופיין גם בסיכון ללקות באוסטיאופורוזיס (מדובר על מחלה של דילול העצם כאשר הדבר נגרם בשל פגיעה בסידן שיש בגוף). לכן בגיל המעבר, מומלץ לקחת סידן במינון גבוה ולא לסמוך רק על הסידן הנצרך מהתזונה שלנו. קיימים תוספי תזונה כמו המכילים סידן או תוספי מולטי ויטמין. אלו גם יכולים לעזור בהעלאת רמות הסידן בגוף. בטרם השימוש, יש להתייעץ קודם כל עם רופא המשפחה.

על מנת לעבור את גיל המעבר כמו שצריך, יש להקפיד על פעילות גופנית, שחשובה במיוחד בגיל הזה. פעילות כזאת מסייעת לשמירה על הבריאות, עשויה למנוע מחלות, משפרת את מצב הרוח וגם מסייעת לשמירה על משקל גוף תקין. כמובן יש גם להקשיב לגוף ולא להגזים עם הפעילות, היות שבגיל השלישי יש בעיות של כאבים בברכיים ובמפרקים. אגב, על מנת להקל על הכאבים הללו, ניתן בהחלט לקחת תוספי תזונה המכילים גלוקוזמין כמו למשל, מגה גלופלקס.

אם אתם סובלים גם מכאבי שרירים, שגם הם אופיינים בגיל הזה, מומלץ ורצוי לקנות תכשירים הומאופתיים המתאימים לעיסוי ולמריחה. אם הכאבים הללו אינם חולפים מעצמם, מומלץ בהחלט לגשת לרופא ולבדוק לעומק.

שורה תחתונה

שמרו על הגוף שלכם. נסו ליישם את הכתוב לעיל – הן מבחינת שמירה על התזונה שלכם, עשיית פעילות גופנית ושימוש בתוספי תזונה מתאימים.