אספו עבורכם את הטיפים הכי מומלצים לשמירה על חיים בריאים והכי חשובים רגועים. עקבו אחריהם ותבטיחו לעצמכם איכות חיים.

עשו פעילות שאתם אוהבים

נסו למצוא לעצמכם תחביב שתאהבו להשקיע בו. זה יכול תחביב שקשור לספורט או תחביב שקשור ליצירה או לתחום אחר שאתם מתחברים אליו.

שמרו על התזונה שלכם

הקפידו להימנע עד כמה שניתן ממזונות עשירים בסוכר או מטוגנים. העשירו את התזונה שלכם עם ירקות כמו, ברוקולי, תרד, אפונה, שעועית, אגוזים, דגנים מלאים. כל אלו עשירים באחד המינרלים החשובים ביותר לגוף שלנו – המגנזיום. לצפייה בתוספי תזונה המכילים אותו, כדוגמת מגנזיום UP, הקליקו כאן.

היו קשובים לגוף שלכם

בדקו מצבים של עייפות, חוסר במצב רוח, בעיות עור, שינה לא טובה. עשו בדיקות דם כדי להבטיח את הבריאות שלכם ובמידת הצורך גם לגלות בעיות ולקבל את הטיפול המתאים עבורן.

הקפידו על שתיית מים

העדיפו שתיית מים על משקאות ממותקים. ההמלצה היא לשתות 2 ליטר מים ביום. המים חשובים לתהליכים שונים בגוף שלנו.

החליפו את הקפה בתה ירוק

תה ירוק מכיל אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) ומסייע לשמירה על פעילות הלב.

העדיפו לאכול בבית

כאשר אוכלים בבית, צורכים פחות כמויות של סוכר ושומן, המצויות באוכל הקנוי.

תפנקו את עצמכם

על מנת שתוכלו להירגע כמו שצריך ולהיפטר (עד כמה שניתן) מהלחץ היומיומי שאתם חווים בבית ובבית, תוכלו להזמין חבילת ספא זוגית. כך תוכלו גם להנות משימוש חופשי במתקני הספא המוצעים לכם על ידי המקום אותו בחרתם וגם להזמין טיפולים להרפייה ושחרור של מתחים ולחצים.